U mag niet meer dan 1 medewerker invoeren

Home Forums Forum U mag niet meer dan 1 medewerker invoeren

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #970 Reageer
      Arjen
      Gast

      Ik heb zojuist mijn licentiesleutel overgezet naar een andere computer en krijg melding: ‘U mag niet meer dan 1 medewerker invoeren …’ terwijl ik toch maar met 1 gebruiker actief ben op een lokale laptop. Hoe moet ik hier verder mee omgaan? Herinstallatie of kan dit zonder opnieuw te installeren?

    • #971 Reageer
      Admin
      Gast

      Deze melding krijg je wanneer je in Pap netwerkidentificatie aan hebt staan.

      Je Pap-usernaam is dan hetzelfde als je Windows-usernaam. Omdat je van PC gewisseld bent is je Windows-usernaam waarschijnlijk niet meer hetzelfde. En omdat je geen pro-versie gebruikt mag je maar 1 user in Pap invoeren.

      Je moet in dat geval inloggen onder je oude usernaam met offline wachtwoord (als je dat nog weet , standaard is: ‘papsoftware’).
      Klik dus bij de eerste melding op OK en voer in scherm dat volgt je offline wachtwoord in.
      Standaard is het offline wachtwoord dus: papsoftware.

      Als dat ook niet lukt kun je in windows een nieuwe user aanmaken met de oude naam en daarmee inloggen in windows en Pap opstarten, dan hoef je geen wachtwoord op te geven.

      Als dat ook niet lukt stuur een berichtje.

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: U mag niet meer dan 1 medewerker invoeren
Mijn informatie:




36 + = 41