gegevens weg

Home Forums Forum gegevens weg

Weergave van 4 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #1045 Reageer
      margriet
      Gast

      ik heb een nieuwe licentiesleutel opgehaald en nu zie ik alleen nog maar een demo en zijn mijn gegevens weg.
      hoe krijg ik die terug?

    • #1046 Reageer
      Helpdesk
      Gast

      Kennelijk heb je de verkeerde backup gerestored

    • #1047 Reageer
      Margriet
      Gast

      Niks gedaan met Back-up !

    • #1048 Reageer
      Helpdesk
      Gast

      Hallo Margriet,
      Je ‘kijkt’ nu naar een andere database dan de database waarin je de gegevens hebt staan. Dat is alles wat ik erover kan zeggen, het kan verschillende oorzaken hebben:

      –In Pap heb je de mogelijkheid om meerdere databases bij te houden. En je kunt bestaande databases ook verwijderen.
      –Databasenamen zijn bv: ‘Pap_Data1’, ‘Pap_Data’ , ‘mijn_gegevens’ etc. etc.
      Standaardnaam database is: Pap_Data.
      –Wanneer je het programma opnieuw installeert wordt een nieuwe, lege database aangemaakt. Om de oude gegevens niet weg te gooien wordt dan de bestaande database met dezelfde naam hernoemd (dus Pap_Data wordt Pap_Data1, nieuwe lege Pap_Data database wordt daarna aangemaakt).

      Je kunt via start->alle programma’s->papsoftware->onderhoud installatie kijken of je nog een andere database ziet staan die wel je gegevens bevat. Daar kun je ook van database wisselen

      Staat je database er helemaal niet meer bij dan ben je ofwel van pc gewisseld, ofwel je hebt sql server gedeinstalleerd ofwel je hebt de database zelf weggegooid.
      In dat geval helpt maar een ding: doe een restore van je backup (.bak) en je hebt je gegevens weer terug. Zie ook help en verder op dit forum

    • #1059 Reageer
      margriet
      Gast

      Probleem opgelost, dank

Weergave van 4 reactie threads
Reageer op: gegevens weg
Mijn informatie:




4 + = 8