Fout bij laden van DLL regel: 966 foutnummer: 48

Home Forums Forum Fout bij laden van DLL regel: 966 foutnummer: 48

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #647 Reageer
      Wil
      Gast

      Ik heb op 1 PC (Windows XP) Office moeten deinstalleren en hierna weer opnieuw geinstalleerd.
      Het gevolg is dat pap nu niet meer opstaart.

      Ik krijg de foutmelding :
      Er is een onverwachte fout opgetreden bij openen. Wij zullen u zo snel mogelijk verder helpen. Neem contact op met de helpdesk en vermeld de volgende fout: Fout bij laden van DLL regel: 966 foutnummer: 48

      Hoe kan ik dit oplossen ?
      Ander vraagje :
      Draait Pap goed met Office 365 ???

    • #648 Reageer
      Admin
      Gast

      Hallo Wil,

      Dit is een fout in access, of mogelijk zijn er ook andere windows onderdelen bij betrokken.
      Je schrijft dat je office opnieuw hebt moeten installeren, dus ik neem aan dat er op dat gebied al iets niet meer goed was..

      Ik zou eerst het volgende proberen:
      de-installeer access 2010 runtime via configuratiescherm
      Draai daarna een upgrade van Pap , met een beetje geluk komt access 2010 er dan weer goed op te staan en werkt alles weer

      Als het daarna nog niet werkt:
      Als er ook andere windows onderdelen bij betrokken zijn dan is systeemherstel nog een mogelijkheid.
      Werkt dat ook niet dan moet misschien zelfs windows opnieuw geinstalleerd. Er waren kennelijk al meer problemen op die pc..

      Office 365:
      Dit is in feite een geheel ander programma dat toevallig ook de naam office draagt.
      365 is niet geschikt voor dit soort toepassingen, je kunt het wel naast pap op je pc hebben staan, maar voor facturen maken moet je ook de gewone office hebben of openoffice

      zie ook: http://www2.papsoftware.nl/ms-office/

      • #649 Reageer
        wil
        Gast

        Probleem is opgelost op de meest simpele wijze:

        Ik heb via configuratiescherm – software Access 2010 hersteld (kon nooit kwaad dacht ik)
        Hierna was het probleem weg.

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: Fout bij laden van DLL regel: 966 foutnummer: 48
Mijn informatie:




58 + = 60