Backup testen op andere laptop/klantnummer

Home Forums Forum Backup testen op andere laptop/klantnummer

  • Dit onderwerp bevat 2 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 3 jaren geleden door Karin Meijers.
Weergave van 2 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #6524 Reageer
      Karin Meijers
      Gast

      Goedemiddag,

      Na een enthousiaste actie om BTW 4e kwartaal door te boeken, kan ik de afrondingsverschillen niet meer afboeken van 18950.
      Dus ik dacht, ik ga de back-up terug zetten. eerst de back-up testen op andere laptop om te zien of ik alleen de laatste boeking dan kwijt ben of meerdere boekingen.
      Andere Laptop gepakt, PAP geïnstalleerd, nieuwe sleutel aangevraagd, ingevoerd. En dacht nu kan ik restore gaan doen,
      maar kreeg eerst nog een foutmelding over klantnummer onjuist.
      Bij het lezen van de forumreacties, kreeg ik vraagtekens.
      Kunt u mij helpen, mijn BTW boeking ongedaan te maken of kan ik de journaalposten zomaar verwijderen, opnieuw inlezen en mijn aanvullende boekingsregels er bijzetten? Of is toch de back-up testen en terugzetten DE manier?

      Met vriendelijke groet,
      Karin

    • #6526 Reageer
      Admin
      Sleutelbeheerder

      Het is niet de bedoeling dat je een nieuwe licentie aanvraagt alleen om de BTW te kunnen corrigeren/controleren.
      Ga naar stamgegevens -> administratie en zet de BTW- en of boekdatum terug. Daarna kun je weer boeken op gewenste datum.

    • #6528 Reageer
      Karin Meijers
      Gast

      Super, dit gaat een stuk eenvoudiger dan verwacht en zelf bedacht.
      Dank u.

Weergave van 2 reactie threads
Reageer op: Backup testen op andere laptop/klantnummer
Mijn informatie:




63 + = 67