Access is denied due to a password failure

Home Forums Forum Access is denied due to a password failure

Weergave van 3 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #7630 Reageer
      Marcel
      Gast

      Ik heb helaas op geen enkele manier meer toegang tot PAP op mijn oude laptop. De laatste keer dat ik PAP heb gebruikt heb ik een backup gemaakt. Ik weet absoluut niet welke (sql) versie dat was. Op mijn nieuwe laptop heb ik PAP geïnstalleerd volgens de procedure, sleutel aangevraagd en ingevoerd. Daarna de backup file uit de cloud gehaald. De file heeft voor alle gebruikers volledig beheerrechten. De foutmelding die komt is:
      “An exception occured while executing a Transact-SQL statement or batch. Access is denied due to a password failure. Restore filelist is terminating abnormally.”
      Is er een mogelijkheid dat ik toch de backupfile in kan lezen?

    • #7633 Reageer
      Admin
      Sleutelbeheerder

      Ik weet wel welke versie sql je had: 2005. Lees daarvoor hier: https://www2.papsoftware.nl/forums/topic/restore-backup-bestand/
      Ben je in staat a.d.h.v. de instructies dit zelf op te lossen? Of heb je daarvoor onze hulp nodig?

      • #7634 Reageer
        Marcel
        Gast

        Ik ben helaas het slachtoffer geworden van een geklapte laptop. Ik kan op geen enkele manier nog in de oude laptop komen, laat staan deze eerst te upgraden. Wat kunnen jullie hier in betekenen?

    • #7642 Reageer
      Marcel
      Gast

      Ik kan helemaal niet meer in die oude laptop komen. Die is helaas helemaal overleden. Hoe kunnen jullie ermee helpen?

    • #7649 Reageer
      Admin
      Sleutelbeheerder

      Stuur een gezipte backup via wetransfer naar info@papsoftware.nl. Dan moet het hier gedaan worden.

Weergave van 3 reactie threads
Reageer op: Access is denied due to a password failure
Mijn informatie:




9 + 1 =