vervolgvraag Access 64/32 bits conflict met PAP

Home Forums Forum vervolgvraag Access 64/32 bits conflict met PAP

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #5366 Reageer
      Wout v.d. Wijngaart
      Gast

      Hallo Admin,
      Na iets beter zoeken op het Forum vond ik mijn vraag al eerder gesteld op 9 oktober 2018 en 21 april 2018.
      Ik heb dus ook die afwijkende Office 2010 [32bits] met 64 bit Access runtime.
      De oplossing om heel PAP-32b te verwijderen en over te stappen op 64b-PAP is misschien niet nodig, ook al omdat jij PAP-64b sterk afraadt in je antwoord van 21-04-2018.
      De runtime versies van Access zijn nog steeds gratis te downloaden bij Microsoft, zowel 64 als 32 bit.
      Ik probeerde de 32bits Access te installeren, maar krijg dan de volgende melding:

      De 32 bits van Office kan niet worden geïnstalleerd omdat de volgende 64 bits programma’s zijn aangetroffen op uw pc:
      – Microsoft Offiuce Access runtime 2010
      – Microsoft Office 32-bit components 2010
      Verwijder alle 64 bitsprogramma’s van Office en installeer de 32 bitsversie van Office.
      Voer de 64 bitsiinstallatie uit als u in plaats hiervan de 64 bitsversie wilt installeren

      Ik ben maar een leek, maar als PAP-32bits echt niet met Access-64b overweg kan [wat de mooiste oplossing zou zijn], dan lijkt me een redelijke oplossing om m’n Office pakketje te verwijderen en helemaal door 32bits te vervangen. Ik hoop maar dan maar dat Office 365 Personal de keuze biedt om naast 64b ook 32b versies te installeren.

      Is dit tot zover goed gedacht ??

      met vriendelijke groet, Wout

    • #5369 Reageer
      Admin
      Sleutelbeheerder

      Zie vorig antwoord. Niet hele Office-pakket verwijderen! Alleen de Access 2010 Runtime 64 bits via configuratiescherm verwijderen. Daarna dus nogmaals upgrade Pap uitvoeren.
      Bij evt. ‘kan pad naar access niet vinden’ regcopy aanpassen.

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: Reactie #5369 in vervolgvraag Access 64/32 bits conflict met PAP
Mijn informatie:




+ 64 = 68

Annuleer