Nieuw installatie

Home Forums Forum Nieuw installatie

  • Dit onderwerp bevat 5 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door Ad de Groot.
Weergave van 5 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #5475 Reageer
      Ad de Groot
      Gast

      Ik heb op een nieuwe pc papsoftware geïnstalleerd via de download van de site, vervolgens wilde ik mijn administratie inlezen via de back-up van de oude. Dit blijkt nu niet te werken. Ik dacht dat dat ligt aan de SQL server en las van de upgrades. Ik heb geprobeerd pap op de oude pc te upgraden maar waarschijnlijk trekt deze pc het waardoor ik mijn administratie op die pc ook niet meer kan openen. Hoe kan ik alsnog mijn back-up inlezen in mijn nieuwe installatie?

    • #5478 Reageer
      Admin
      Sleutelbeheerder

      Wat zijn de foutmeldingen die je nu op de oude pc krijgt?
      Is de upgrade geslaagd? Krijg je andere meldingen?
      Uiteindelijk moet het lukken om op oude pc Pap weer in de nieuwste versie aan de praat te krijgen.
      Daarna kun je backup maken die kan worden ingelezen.

    • #5480 Reageer
      Ad de Groot
      Gast

      Dank voor de reactie. Ik kan de administratie gelukkig wel openen maar kan geen back-up maken. Ik krijg dan de volgende melding:
      ‘Kan bestand of assembly Microsoft.SqlServer.SqlClrProvider.Version=12.0.0.0 Culture=neutral.PublicKeuToken=89845dcd8080cc91 of een van de afhankelijkheden niet laden. Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.

    • #5482 Reageer
      Admin
      Sleutelbeheerder

      Je moet ook nog sqlsysclrtypes.msi en sharedmamagementobjects.msi (in die volgorde) installeren zoals op de upgrade pagina bovenaan staat beschreven.
      Zie daarvoor dus: http://www2.papsoftware.nl/upgrade.

    • #5483 Reageer
      Ad de Groot
      Gast

      Dat probeer ik al een aantal maal maar de computer reageert niet op de toepassingen die ik heb gedownload via die pagina. Het is Windows Vista computer, ligt daar het probleem?

    • #5484 Reageer
      Ad de Groot
      Gast

      Ik heb een systeemherstel uitgevoerd en de benodigde installatie uitgevoerd. Nieuwe backup en restore is gelukt. Nog even wachten op een nieuwe sleutel en ik kan weer aan de gang :-).
      Bedankt!!

Weergave van 5 reactie threads
Reageer op: Nieuw installatie
Mijn informatie:




49 + = 55