Licentie voor programma en back-up

Home Forums Forum Licentie voor programma en back-up

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #5570 Reageer
      Onno de Vries
      Gast

      Hallo.
      Mijn naam is Onno de Vries en gebruik al een aantal jaren Pap Software voor mijn bescheiden boekhouding.

      Mij vraag over hoe het beste te handelen:

      Mijn laptop waar Pas op staat is gecrasht. Dat is mij twee jaar geleden ook al overkomen dus nu heb ik een nieuwe gekocht om dit probleem niet nogmaals te krijgen.

      Ik heb net Pap op deze nieuwe laptop geïnstalleerd en nu vraagt het programma mij de nieuwe jaarlijkse licentie aan te vragen. Als ik dat nu zou doen en de nieuwe licentie in Pap zet draait het programma maar mijn back-up moet er nog op om verder te kunnen waar ik met mijn boekhouding gebleven was. Zonder deze jaarlijkse licentie kan ik mijn back-up niet installeren voor zover ik weet.

      Maar, nadat ik mijn jaarlijkse licentie heb geïnstalleerd (en Pap weer draait) ga ik mijn back-up er op zetten om verder te kunnen met mijn boekhouding. En dan weet ik uit het verleden dat hij weer om een licentie gaat vragen voor deze back-up die ik dus ook weer moet gaan aanvragen……….

      Mijn concrete vraag is: is dit gewoon de juiste weg of bestaat er een betere om alles weer aan de praat te krijgen. Twee maal een licentie aanvragen lijkt mij niet erg handig.

      Alvast bedankt en groet, Onno de Vries.

    • #5614 Reageer
      Admin
      Sleutelbeheerder

      Hallo Onno,

      Je kunt gewoon een licentie aanvragen telkens wanneer het programma erom vraagt.
      Tweede keer na overzetten backup vraag je een overzetting bestaande sleutel aan.

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: Licentie voor programma en back-up
Mijn informatie:




2 + 8 =