Invoeren bankmutaties

Home Forums Forum Invoeren bankmutaties

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #5370 Reageer
      Sander
      Gast

      Hallo ik heb de bankmutaties ingevoerd in de gratis versie van PAP. Ik zie in het import overzicht van PAP de regels van de bankmutaties. De vraag is hoe ik deze mutaties nu daadwerkelijk geboekt krijg. Ik zie ze niet terug in het bankboek. Als ik op de button koppelen druk, krijg ik de melding dat ik de betaalde licentie moet aanschaffen. Op zich prima als dat de bedoeling is, maar wellicht dat ik nog een andere handeling moet doen om de betreffende mutaties daadwerkelijk in de boekhouding moet krijgen.

      Alvast erg bedankt voor de reacties!

      groeten,

      Sander

    • #5372 Reageer
      Admin
      Sleutelbeheerder

      Je hebt geen betaalde licentie nodig om bankmutaties te kunnen inlezen. Voor koppelen rekeningnummers wel, is ook heel handig om boekingen automatisch te herkennen. Maar dat is dus niet nodig voor het inboeken van je bankafschriften.

      Wat je moet doen is bankrekeningnummer invullen bij dagboeken, daarna bij invoeren boekingen het bankboek openen en telebankieren kiezen en dan regels selecteren die je wilt inlezen. Daarna vul je ontbrekende grootboekrekeningnummers in en voer je de boeking in.

      zie ook: https://www.pap-software.nl/Manual/Electronisch%20bankieren.htm

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: Reactie #5372 in Invoeren bankmutaties
Mijn informatie:




87 + = 93

Annuleer