gecorrigeerde memoriaaljournaalpost, wil niet opslaan

Home Forums Forum gecorrigeerde memoriaaljournaalpost, wil niet opslaan

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #6450 Reageer
      Karin Meijers
      Gast

      Journaalpost uit 2019, verwijderd, teruggehaald in memoriaal, omschrijving aangepast.
      wil hem opslaan, klik op invoeren, krijg tekst: Weet je zeker dat je de boeking definitief wilt maken? klik op ok,
      krijg dan de tekst: Er is een fout opgetreden bij het boeken van deze memoriaalboeking.
      Geen idee wat voor fout, dus klik op ok, krijg dan: De administratie of BTW administratie is al afgesloten voor de opgegeven datum.
      De BTW is inderdaad afgesloten maar ik hoefde alleen de tekst aan te passen, dus dat is goed, ik klik ok, Krijg een nieuwe melding:
      Let op! Er zijn boekingsregels gevonden die nog niet via de knop “Invoeren” zijn doorgeboekt. Deze boekingen zijn niet in de centrale SQL-server-database opgeslagen maar worden wel tijdelijk bewaard in de lokale tabellen. Ik klik ok (want het moet wel opgeslagen worden)
      Paar keer opnieuw opgestart om de boel gecomprimeerd te krijgen, hier gaat het niet goed, denk ik.
      De boeking staat niet in de administratie.
      Hoe los ik dit nu op?

    • #6457 Reageer
      Admin
      Sleutelbeheerder

      Je kunt verschillende dingen doen.
      Makkelijkst is onderhoud installatie op je bureaublad.
      Dan klikken op ‘Opslaan’ en Pap opnieuw starten.
      De tabellen worden dan opnieuw gekoppeld en het probleem zou opgelost moeten zijn.

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: gecorrigeerde memoriaaljournaalpost, wil niet opslaan
Mijn informatie:




5 + 3 =