AxtiveX-onderdeel kan geen object maken

Home Forums Forum AxtiveX-onderdeel kan geen object maken

Weergave van 1 reactie thread
  • Auteur
    Berichten
    • #5292 Reageer
      Mettje Leijenaar
      Gast

      Doordat mijn computer kapot is geweest, moest ik het hele programma er weer op nieuw inzetten.
      De balans van 2017 heb ik via memoriaal geboekt. Nu wilde ik dit via word uitdraaien en krijg de hier bovenstaande melding.
      Ik werk met windows 10 en Office 2016 voor thuisgebruik enz. Graag een berichtje terug. IK werk al 4 of 5 jaar met Pap en help ook veel penningmeesters van verenigingen met het opzetten van Pap op een andere PC.
      Bij voorbaat dank
      m vr gr
      Mettje

    • #5297 Reageer
      Admin
      Sleutelbeheerder

      Dit betekent dat de koppeling met Office na de crash niet meer werkt.
      Je kunt eerst kijken naar: ‘configuratiescherm->programma’s->microsoft office 2016->aanpassen ..’ . Je kunt verschillende Office onderdelen aan- en uitzetten. Noodzakelijk is dat vba in jouw Office installatie geactiveerd is!
      In Office 365 ontbreken de mogelijkheden voor communiceren met andere programma’s trouwens helemaal. Dat kun je dus niet gebruiken, het normale Office 2016 wel.
      Biedt dit geen oplossing dan kun je proberen Office opnieuw te installeren en ook Pap te de-installeren en opnieuw te installeren.
      Lukt niets of heeft jouw Office de benodigde mogelijkheden niet dan kun je naast Office ook Libreoffice gebruiken in Pap.

Weergave van 1 reactie thread
Reageer op: Reactie #5297 in AxtiveX-onderdeel kan geen object maken
Mijn informatie:




2 + 1 =

Annuleer